PUTERI KAYANGAN TV3

on Saturday, January 15, 2011

Salam semua…walaupun dalam keadaan kurang sihat.aku nk update jgk ckit pon jd la..hehe..Td aku ada tengok cerita bersiri TV3,Puteri Kayangan kalau x silap la..,cerita dia sweet sangat..cerita 2 berjaya mengalihkn perhatian aku dri laptop ni..huhuhu.aku cerita ckit sinopsis dia bg yg x tonton lagi..



Puteri Kayangan mengisahkan seorang budak perempuan lakonan Jualiana Evans yang ingin menjadi seorang puteri. Kiranya, kuat berangan lah. Jadi, semasa sedang melepak di mana entah Dia ternampak lah seorang jejaka idaman persis seorang putera. Memandangan Jualiana Evans merasakan dia puteri kayangan. Maka beranganlah dia bersama jejaka itu.



Maka, tiba lah satu hari dimana jejaka itu lakonan Shahril Safwan mendaftar di sekolah si gadis Puteri Kayangan itu. Maka, semakin kuatlah Puteri Kayangan itu berangan.Dioarang ni suka sama suka sebenarnya..hehehe..dia punya jejaka romantic la..suka3…aku tgok blh tersenyum sorang2 tau..hehe..cerita banyak nanti korang yg x best,korang tgok sendiri la yer,cerekarama TV3 pukul 10 malam ok..
Ni org kuat dibelakang cerita ni..

-Penerbit Diana Johor, Pengarah Murali Abdullah, dan Penulis Skrip Lina Johor-



Rasanya dh cukup mlm ni…bye..
Salam..




Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

De'din said...

btw, jom join contest dedin !
kalo nak tau lagi ?
terjah lah blog dedin
hehe


January 20, 2011 at 7:11 AM
streetboyZ said...

boleh dpt keta bmw bru ni....hehehe
gurau je...


January 21, 2011 at 3:24 AM
 
© .:Person With A Shadow:. | All Rights Reserved
Themes ByMr.Sepet