~SaYA bKn sEnGaJa SaKiTkAn HaTi AwAk~

on Saturday, March 5, 2011

Saya betul2 x sengaja awk..

langsung tak terlintas kt hati sy ni nk buat cm 2...

awk mrh sy sbb awk ckp saya selalu tgglkn awk...

sy ckp semua 2 x btul la..awk sentiasa kt hati saya...

walaupun kadang2 sy sibuk,kadang2 sampai x sempat mkn,
sy ttp cuba contact awk..

xpi kadang2 rsa cm awk kasar sgat ngan sy...

msj sy dibalas dgn,.
"jap.."
"ngah mkn ni"
"apa?"
xpi sy x kisah,sbb sy knl awk lebih dri org lain...
sbb 2 sy syg awk...

klau awk mjuk...sy yg x senang duduk...

sy tahu awk nk sy jd perfect,xpi sy x perfect cm org lain...
awk mcm bintang,sedangkn sy ni cuma insan biasa yg cuba menggapai awk dri bwh...

ssh jgk..xpi sy akan bljr btul2..supaya 1 hri saya blh buat roket untuk sampai kt hati awk..

mungkin klau awk bca apa yg sy tulis ni,awk akan ckp..

"eleh,nk pujuk la 2,x mkn punya.." ataupun "wat ayat sedih bleh..."

sy x kisah apa awk ckp,yg pnting sy nk ucap terima kasih kt awk sebab bca apa yg sy tulis ni..

walaupun muka awk garang,sy thu dalam hati awk ada taman,sy lak nk keja full time jd tukang kebun kt taman 2...

biar hATI awk sentiasa ada bunga dri saya...
sy harap awk sudi maafkan sy..


n hope senyuman awk msa bca post sy ni terus kekal kt bibir awk..



Ranking: 5

{ 5 comments... read them below or add one }

~BlythemimiEy~ said...

wah2...so sweet weyh..... =)


March 6, 2011 at 10:36 PM
streetboyZ said...

xpandai nk karang cuma apa yg tersurat kt hati kecil ni je....


March 8, 2011 at 8:34 AM
Anonymous said...

alalala..sweet la tuu..
mct si dia tersenyum apabila mmbca..:)


March 9, 2011 at 4:13 AM
streetboyZ said...

arigato....hehe
kimi ga namida toki ni wa,boku wa soba ni irukara.bokuwa aishiteruni zuttorimas,orena kimochiwa wakarimasen.aishiteru...
:P


March 10, 2011 at 4:43 AM
NoreliaHafizah said...

lee ! so sweet larh..
dye mst senyum pnya larhh :))


July 15, 2012 at 12:49 AM
 
© .:Person With A Shadow:. | All Rights Reserved
Themes ByMr.Sepet