..Hot One Night At Penang..

on Sunday, January 2, 2011

Hot la sgat....
Soory sebab dh AGAK lama x update blog ni…Cuti dOo..
Cerita mcm mna aku dgn geng aku blh TER midnite kt penang ni mmg mcm baban lg..haha
Cite dia start dri mastermind dia mat Dduan.. secara menkambing celik ja dia ckp
lapar la wei,jom g mkn kt luar mlm ni”..
Ewah2..kwn2 aku pon dgn x dressing apa trus cekau bju..
alMaklumlah sblum 2 melayan laptop x berbaju
(jgn berfikiran diluar kotak imiginasi)
Aku pon dh ingat nk g dkt,,,,trus je pkai sweater..
Elok je nk kluar umh,member ku sorang ni tegur,weii..pkai seluar pendek je..aku ckp..la xleh ke…
Trus ku terdetik nk tkr seluar jeans..tima ksih la kt kwn aku 2(nazri)..klau x kesejukan dan kekemutan la mlm 2..hehe
By the way berbalik kpd cerita kta td,kmi g Esso dlu kasi minyak msuk moto..haha
Pastu skali lg mdduan bersuara..HAHAHAHAHAHAHAHa….akulah jin..hahahhaha
Oikkk…gurau je la..dia ckp jom kta g mkn kt BM jom,tkr selera…
Terkejut berok aku..opocott..haha
Kmi ikut je la ckp dia,xnk dia kecik aty la..hehehe
Smpai sana mkn tepi pantai kira berbaloi la jgk walaupun jauh..
Dh ngah sempoi kitaorg enjoy mkn ni,ada sorang mamat ni ngan geng dia wat sempoi leh..
Mcm org penang ckp.. “buat ramai blehh”..aku tgok muka mdduan dh berang semacam,nk jd Hulk la2..aku pon sbrkn dia..sbb 2 tmpt org kn..klau ikutkn hati mmg aku nk tag team ngan mdduan..slmt x henshin lg..wawawa
Mrh punya pasal lepas mkn kitaorg trus blh..kmi desite g seberang..(penang la 2)…check point pertama kedai CD..gila movie btul kmi ni..pastu trus naik jambatan pulau pinang straight ke Batu Feringgi..fuhh..dh la gelap..naik trun bukit plak 2..gila2 squart btul..niat awal nk pusing penang,xpi terbatal bkn sbb terkentut xpi sebab smpai je bhgian blkg pulau gelap gelita,naik cering bulu roma..
serius x tipu,……
Disebabkn keceringan itu,kmi smua desight msuk blh tgh2 town la…byk ckit lampu..hahahha
Bkn tkut OK..xpi untuk keselamatan,,,kmi dh la x kawin la..x sempat nk merasa..haha
Kmi lepak2 pastu….Enjoy punya enjoy punya enjoy..punya enjoy..theyyyy..
brapa byk enjoy Da…
kmi penat,cri kedai mamak plak,niat nk kna nsi kandar,xpi mna ada nsi kandar pkul 5 pg la..haha
slmt ada tosay ngan roti canai..sempoi n special punya mamak 2 bg..kaw2..
lps mkn trus menuju ke feri..naik feri la plak..rsa angin2 laut..bkn angin kentut yer..
kmi naik feri yg pertama ,skali dgn uncle2 jual sayur da..
kmi sampai umh lebih kurang 6.40 pg waktu tempatan,klau kt korea rsa dh tengahari kot..huhuhu gurau ja..
balik 2 semua menerpa kesatu tmpt yg dri feri dh terbayang..BANTAL!!! TILAM!!
Keesokannya semua muka ceroi dh terover sleep smpai kul 12 skali dgn aku skali…
Apa2 pon pengalaman First aku overnite ngan moto kt penang mmg sempoi la….
 TIP TOP..
P/S:kepada semua yg bca cite ni,klau nk join blh k,kna daftar ahli dulu..hahha
Kpd kwn2 aku plak,TQ 4 being my friendz, dan nnti kta buat event lain plak..
..TQ 4 READING..
(nnti aku update gambr..internet low mlm ni)

Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Md Duan said...

gelong apa p BM kt pntai?
decide nk g BM, tp x jadi,,
so heading p bagan.. :P


January 3, 2011 at 3:23 AM
eila said...

nk join..cm besh...haha


January 4, 2011 at 7:18 AM
 
© .:Person With A Shadow:. | All Rights Reserved
Themes ByMr.Sepet