..cuti x cuti oii..

on Tuesday, December 7, 2010

first,aku nk minta maaf bab aku x smpat update blog ni sblum ni,sebab masalah yg tak dapat dielakkan..hahaha...ok..hari ni aku nk kongsi cerita ngan korang tentang kawan2 aku..huhuhu
2 3 hari lepas kitaorang g relaks kt kolam air panas selepas makan kenduri kt umh kwn aku(nazri).
haha..perjalanan nk  g sana mmg mencabar betul...sbb mlm kn...mana ada org g kolam air panas siang2..hehe







aku lak xbwk spek mata kan..hehehe..aku redah je lopak2 yg ada kt jalan 2...huawawa...










punya lah jauh...sampai minyak moto aku jd E..nasib baik lah jumpa 
Petronas yg bukak ditengah2 jalan nk msuk hutan 2..hhehehe










xpi setelah menempuhi liku2 kesejukan meredah malam...akhirnya kmi sampai tempat yg kmi tuju..
(pusat rekreasi air panas,ulu legong,baling,kedah)haha....kira berbaloi la...boleh mandi air panas yg menggelegak ...hahaa...dh jd cm ikan rebus }:..hahaha
mmg best...haha...




xpi yg xbestnya,kmi kena blk awl lak..sebab ada la 2 3 org tu merengek nk blk awl..ooppss..x sebut nma..haha..lgpun keesokan hari kmi ada kuliah lg la..haha..kmi pon bersia la nk bertolak blk..kmi sampai kt umh lebih kurang 4.30 pg,pehh.....meletup..hahaha...esoknya semua muka ceroi dlm kelas..haha..x cukup tido..lantak la..aslkn kmi puas hajat kmi nk g mandi kt sna tercapai..huhu..






2 ja kot nk cita mlm ni..hahaha..esok2 lak ku cita...haha

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© .:Person With A Shadow:. | All Rights Reserved
Themes ByMr.Sepet