Selamat Hari Raya

on Monday, September 6, 2010

wah...thun ni bru melawat blk blog ni...
dh lma lpkn..
sekarang nk menulis blk..xpi nk tlis tntg apa yer??
sbnrnya aku nk ucapkan slmt hri rya pada
 smua yg mengenali aku..xpi xtahu cmna?
klau blh aku nk jmpa blk smua kwn2aku,adk2 aku...
yg pnh pergi kem ngan aku,kwn2 sekolah,geng teater,
team bboy,lps 2 rindu sgat kt sekolah2 yg aku pnh jd 
face-c..mungkin smua adik2 aku 2 dh bsar2 ckrg...
harap apa yg pnh aku ajar kt diorang dlu,diorang x sia2 kn,..
biarlah diorang berjaya lbh dari aku...
apa2 pon...raya dh nk dkt..
bju raya dh ada...xpi rsa kosong je lg...emm...biarlah...
wlaupun solo cmni...
biarlah ku senang hidup cmni...sebab aku adalah aku.....
2 je kot...nnti smbung lg........

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© .:Person With A Shadow:. | All Rights Reserved
Themes ByMr.Sepet